Turismul medical si influentele economice si sociale

  1. S-a punctat necesitatea crearii unui sistem la care sa contribuie toti actorii implicati pentru ca tara nostra sa scoata oferte atractive pe piata externa 
  2. Pentru dezvoltarea turismului de sanatate si a turismului medical s-a convenit ca este necesar ca resursele naturale ale Romaniei sa fie corelate cu resursele umane. 
  3. S-a atras atentia ca in acest moment acoperirea statiunilor balneare din tara noastra poate fi facuta doar cu specialisti, iar in prezent exista un deficit de personal in acest segment in tara noastra.
  4. S-a pus in discutie problema organizatorica – cauzele identificate fiind lipsa promovarii a principalilor furnizori de servicii pentru turismul de sanatate atat in tara cat si in afara granitelor si lipsa increderii populatiei in sistemul de sanatate.

Turismul Balnear Romanesc

  1. A fost accentuata importanta parteneriatelor de tip public-public cu primariile statiunilor unde exista clinici specializate pentru turismul de sanatate si a celor de tip public-privat. 
  2. A fost subliniata preocuparea pentru obtinerea siglelor recunoscute in UE precum EUROSPA, EUROSPAMED, EUROSPAWELNESS. 
  3. S-a pus problema contractului de munca cu medicii, intr-o statiune balneo-climaterica si pe sunt cursurile de formare profesionala pentru medicii pe specializarea balneo.
  4. S-a subliniat faptul ca pentru dezvoltarea turismului de sanatate in tara noastra trebuie avute in vedere doua programe importante: calitate in sanatate si antreprenoriat in turism.

Marketingul Turismului de Sanatate

  1. S-a concluzionat ca produsele balneo trebuie sa se prezinte pe piata externa prin standuri bine facute, iar turistul strain trebuie atras de o tema in vanzarea produselor turistice. 
  2. Promovarea imaginii Romaniei trebuie sa fie facuta prin traditii, obiceiuri, gastronomie locala. 
  3. S-a pus accent pe valoarea actului medical, pe consistenta acestuia, iar punerea in legatura a tour-operatorilor cu cadrele medicale reprezinta o conditie pentru turismul de sanatate.
  4. S-a propus ca taxa hoteliera sa intre in bugetul de promovare al turismului dupa modelul Croatiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Post Navigation